tirsdag 24. august 2010

Da sitter jeg med PC'en igjen. Her går dagene i et rolig tempo. Litt annerledes enn i Norge. Tror det er sjelden at noen stresser i Bolivia. Igår var jeg og meldte meg på spanskkurs. Det blir 2 timer om dagen, med egen lærer. De skulle prøve å finne en som kan snakke engelsk i tillegg. Venter fremdeles på å komme igang å jobbe, men er nok litt utålmodig akkurat der. Skal på møte imorgen, så da krysser jeg fingre for at det ordner seg.

Møtte også en annen norsk mann som jobber her nede. Han er 63 år, og har vært lærer i mange år. Synes det er utrolig tøft at han er har nede. En hyggelig mann som følte at han var litt eldre enn resten av de frivillige. Mange av de frivillige er nemlig rundt 20 år.

Det blir mye stillesitting nå i førsten av uka, og det er ikke det jeg er best på. Prøvde å trene litt igår. Det var rart! Enten har formen synket betraktelig, eller så gjør høyden sitt.. Har ALDRI vært så skjelven i beina etter pump uten vekter. Ikke spesielt støl idag heller, så mye tyder på at det var høyden som spilte meg et lite puss;-) Så det er bare å fortsette å trene, så kommer forhåpentligvis formen tilbake igjen:-)

Tenkte å sjekke ut litt idag, og reise med rundt for å finne litt forskjellige ting. Må blant annet handle litt mat. Skal lage middag hjemme idag, er jo så innmari dyrt å spise ute.. Eller, nei, egentlig ikke. Men det er fremdeles billigere å lage maten hjemme. Har fått kjøpt meg boliviansk nummer, så da er det bare registreringen igjen. Men siden virket ikke, så jeg får prøve igjen en annen gang.

Nå er det ut i sola! Kommer liksom ikke helt over at det er sol hver eneste dag. Ganske så deilig!!

2 kommentarer:

  1. JA her regner det i grunn mye...mørkt om kvelden..kaldt er det å blitt....tja...KOS DEG DU!! hehe

    SvarSlett
  2. Hei, da håper jeg at jeg får kommentert! Her tordner det og regner det som bare det, savner deg på jobb, søta!

    SvarSlett